Vuelta de Seb - Reisverslag uit Bayeux, Frankrijk van Seb - WaarBenJij.nu Vuelta de Seb - Reisverslag uit Bayeux, Frankrijk van Seb - WaarBenJij.nu

Vuelta de Seb

Door: smokey

Blijf op de hoogte en volg Seb

02 Oktober 2010 | Frankrijk, Bayeux

Hola amigos,

Altijd al de Vuelta willen volgen???

Dit is je kans om mijn "Vuelta" te volgen. Ik ga de komende paar maanden een rondreis door Spanje maken en wil graag het thuisfront een beetje op de hoogte houden dmv een wekelijks "bericht" uit Spanje.

Dit eerste bericht is vanuit Frankrijk terwijl ik onderweg ben naar San Sebastian in Spaans Baskenland.

Hasta luego

Groetjes, Sheila

• 08 Oktober 2010 - 09:19

Suzan En Patrick:

bonjour seb, bonne route
    bonnes vacances et beaucoup de languages...(eh verdamme had in het spaans gemoeten, maar daar hebben we de balle verstand van (;-))

• 08 Oktober 2010 - 17:42

Grace Flohr:

Ha Seb, leuk om iets van je te horen. Ik zal je graag volgen op je trip. Hier in Nederland zou het een mooie nazomer worden, nou dat valt tot nu toe vies tegen. Ik ga al dagen zonder jas 's ochtends de deur uit in de hoop dat de zon de mist verdrijft. Helaas kom ik elke dag bijna verkleumd weer thuis.